پشتیبانی نرم افزار
یکی از مزیت های نرم افزار ایزارپی، پشتیبانی بلند مدت و 24 ساعته نرم افزار است. تیم کیاس با پشتیبانی آنلاین آماده ی پاسخگویی و آموزش های لازم به پرسنل است.
نرم افزار تحت وب مدیریت منابع سازمان با نام ایزارپی (Easrp) با بیش از ده ها ماژول سازمانی.
امکان کنترل فروش با توجه به محل فروش ، کارشناس فروش به صورت ریالی و تعدادی در بازه های زمانی مختلف ( روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه) وجود دارد. همچنین در این داشبورد امکان بررسی سهم هر محل فروش از کل فروش در بازه های زمانی مختلف نیز وجود دارد.
در نرم افزار EASRP این امکان وجود دارد که بتوان برای هر شعبه پنلی جداگانه تعریف گردد. پنل هر شعبه صندوق، خزانه، حساب بانکی، کارتخوان، انبار و... جداگانه ای خواهد داشت. همچنین می توان به ازای هر شعبه، قالب چاپ فاکتور های منحصر به فردی در نظر گرفت.
به ازای هر کارشناس فروش در پنل فروش شعب، امکان تعریف صندوق فروش وجود خواهد داشت. که به صورت روزانه می توان، میزان فروش هر صندوق به ازای هر کاربر، میزان مبلغ کل دریافتی، میزان مبلغ دریافتی به ازای روش های پرداخت متفاوت و همچنین زمان باز و یا بسته شدن صندوق به ازای هر کاربر مشخص گردد.
در پنل فروش EASRP، امکان ثبت انواع فاکتور ( حضوری و آنلاین) وجود دارد. همچنین امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی نیز وجود داشته و شما می توانید تنها با یک سامانه، تمامی روش های فروش خود را مدیریت کنید.
در این پنل امکان ثبت مشتریان حقیقی و حقوقی وجود وجود دارد. مشتریان حقیقی براساس شماره همراه از یک دیگر تفکیک و در زمان صدور فاکتور، از شماره همراه به عنوان نام کاربری استفاده خواهند نمود. مشتریان حقوقی نیز با توجه به اطلاعات حقوقی از جمله شناسه ملی، شماره افقصادی از یک دیگر تفکیک و از شناسه اقتصادی به عنوان ام کاربری استفاده خواهند نمود. در نرم افزار EASRP امکان تفکیک مشتریان حقیقی و حقوقی وجود دارد. هر مشتری با توجه به نوع و سطح در باشگاه مشتریان شامل دریافت خدمات می شوند. هر مشتری در نرم افزار EASRP دارای یک حساب کاربری می باشد که می تواند امتیازات کسب شده، فاکتور ها ، موجودی کیف پول و … را مشاهده نماید.
با ثبت بیعانه برای هر مشتری، مبلغ مربوطه در کیف پول وی ذخیره شده و مشتری در زمان تسویه فاکتور خود می تواند از این مبلغ استفاده نماید.
بعد از صدور فاکتور در نرم افزار EasRP، علاوه بر امکان چاپ فاکتور، این امکان نیز وجود دارد که فاکتور مربوطه در قالب فایل PDF به صورت خودکار ایمیل و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.
در نرم افزار EasRP با توجه به تنظیمات باشگاه مشتریان، پس از خرید هر محصول به میزان 10% از مبلغ خرید به صورت خودکار در کیف پول مشتری ذخیره شده و مشتری می تواند در خرید های بعدی خود به عنوان تخفیف استفاده نماید.
پس از صدور فاکتور، مشتری ممکن است به روش های مختلف مبلغ فاکتور را تسویه نماید. در نرم افزار EasRP ، به منظور کنترل و بررسی وجوه دریافتی،این امکان وجود دارد که روش های مختلف از جمله روش پرداخت کارتخوان، کارت به کارت، نقد، کسر از حساب، چک، کیف پول و … مبلغ فاکتور ثبت گردد.
با توجه به اینکه ممکن است در زمان خرید، مشتری محصولی را درخواست نماید که موجودی انبار نباشد. در نرم افزار EasRP این امکان وجود دارد که با ثبت درخواست آگاهی از موجودی محصول به ازای هر مشتری، پس از موجود شدن محصول در انبار برای مشتری پیامکی مبنی بر موجود شدن محصول ارسال گردد
ایزارپی با بهترین شرایط و کمترین ضمانت شرایط خرید اقساطی را برای شما فراهم می کند. ایزارپی به شما اجازه می دهد هر محصول یا خدماتی را بدون محدودیت به صورت اقساطی فروش ثبت کنید. در این نرم افزار پس از ثبت درخواست و اعتبار سنجی خودکار از طریق بانک مرکزی، مشتری تعیین سطح شده و با توجه به امتیاز کسب شده، اعتبار خرید کسب کرده و امکان خرید اقساطی برای وی فعال میگردد. در زمان ثبت فروش اقساطی، بعد از تعیین تعداد اقساط و میزان هر قسط، کارمزد به صورت خودکار محاسبه و مبلغ هر قسط مشخص میگردد.
فروش سازمانی و یا B2B، در حقیقت فروش محصول یا ارائه خدمات از سازمانی به سازمان دیگر می باشد. فروش سازمانی یا B2B یکی از بهترین روشها برای افزایش فروش است. در این نوع فروش معمولا تعداد بیشتری کالا با قیمت عمده به سازمانها و کسب و کارها فروخته میشود و فروشنده گردش مالی بیشتر و سریعتری را تجربه میکند.
پخش و توزیع مویرگی یکی از مهمترین انواع روشهای پخش و فروش است. فروش مویرگی بیشتر زمانی کاربرد دارد که مشتریان ما محصولات مختلفی را برای انتخاب در دسترس دارند و باید تلاش کنیم که محصول ما در اکثر نقاط در دسترس باشد. قبل از آنکه بخواهیم استراتژی توزیع مویرگی شرکت خود را تعیین کنیم، بهتر است بدانیم که اساسا فروش مویرگی چیست و سیستم پخش مویرگی به چه شکل کار میکند.
با توجه به امکان اتصال نرم افزار EasRP ، به سایت فروشگاهی امکان فروش آنلاین وجود دارد. همچنین امکان فعال سازی فروش از سایر انبار ها با توجه به موقعیت مشتری و موقعیت انبار ها نیز وجود دارد.
باشگاه مشتریان، خریداران را ترغیب میکند که برای خرید مجدد مراجعه کنند. و در دنیایی که صدها گزینه مختلف برای تقریباً هر کالایی یا خدمتی که مشتری میتواند خریداری کند وجود دارد، اگر مشتریان برای خرید مجدداً به شما مراجعه کنند ارزشمند است و نشاندهنده آن است که مشتری برند شما را دوست دارد و به آن اعتماد میکند. تنها ایجاد یک باشگاه مشتریان کافی نیست. باشگاهی که ایجاد میکنید باید با ارائه خدمات و پیشنهادات ویژه به مشتریان بتواند نظر مثبت ایشان را جلب کرده و آنها را برای خرید مجدد ترغیب نماید. امکان تنظیم و استفاده از خدمات باشگاه مشتریان از جمله سطح بندی مشتریان، تنظیمات امتیاز خرید، مرجوع، تعویض، امتیازات مناسبی از جمله تولد، سالگرد ازدواج و … وجود دارد.
x
پورسانت فروش (یا کمیسیون فروش) یکی از جنبههای کلیدی جبران خدمت نیروهای فروش است. پورسانت فروش در اصل حقوق مازادی است که فروشندگان جدا از حقوق استاندارد خود دریافت میکنند. در واقع پورسانت درصدی است که شخصی، به دلیل مشارکت در کاری، از سود حاصل از آن دریافت می کند. در نرم افزار EASRP پس از تعیین اهداف فروش ماهانه و تنظیمات درصد پورسانت به ازای محل فروش، با توجه به خالص دریافتی،مبلغ پورسانت به ازای محل فروش و فروشنده مشخص می گردد.
تخفیف یا Discount اصطلاحی است برای هرگونه کاهش قیمتی که فروشنده هنگام عرضه کالا به مشتری اعمال میکند. در واقع تخفیف نوعی از تبلیغات است که در جریان آن، با کاستن از میزان سود یا ارائه پیشنهادهای جذاب برای مشتری، به میزان فروش و سود حاصل از آن افزوده میشود. در نرم افزار EASRP امکان تعریف انواع پروموشن های مبلغی و درصدی از جمله کد تخفیف، تخفیفات محصول، تخفیفات کاربری، تخفیفات محل فروش و ... امکان پذیر می باشد.
هر کدام از پنل های فروش، به منظور مدیریت و کنترل محصولات داری انبار می باشند. که با توجه به سطح کاربران دسترسی به موجودی و سند های صادر شده در انبار متفاوت خواهد بود. هر انبار دارای کاردکس به منظور بررسی اسناد صادر شده بر روی انبار می باشد. و می توان برا اساس موجودی به ازای هر محصول، موجودی کلی انبار کنترل گردد. همچنین امکان صدور انواع رسید و حواله بر روی انبار از جمله حواله فروش، حواله امانی، حواله کسر، رسید برگشت از فروش ، رسید برگشت امانی ، رسید مازاد و ... وجود دارد. در نرم افزار ایزارپی به منظور سهولت در انجام روال انبارگردانی و کنترل تمامی موارد و رفع مغایرت انبار ها، ماژولی را طراحی شده است .
به طور کلی عملیات انبارگردانی در حسابداری را این گونه می توان تعریف کرد: به کنترل فیزیکی فضای انبار، شمارش دستی موجودی کالاها در یک یا چند بازه زمانی مشخص و بررسی عدم مغایرت آن با موجودی ثبت شده در سیستم انبارداری و کاردکس کالا، عملیات انبارگردانی گویند. کنترل انبارگردانی و کنترل موجودی انبار معمولا به صورت سالانه انجام می شود؛ بنابراین باید بسیار دقیق و با رعایت یک سری اصول انجام شود؛ برای مثال ورود و خروج افراد به انبار باید کنترل شود، تمامی کالاها باید دارای برچسب و تگ نام باشند، پلمپ انبار باید به درستی انجام شود و مواردی از این قبیل. البته برخی از شرکت ها به علت بالا بودن تعداد انبار ها یا مواد و کالاهای موجود، عمل انبارگردانی را چند بار در سال انجام می دهند و برخی از شرکت ها هم بر اساس نوع فعالیت و موارد دیگر قوانین شخصی سازی شده ای برای انبار خود دارند. درنهایت تمامی این اعمال و اصول و قوانین مربوط به انبارگردانی به منظور حفظ، نگهداری و مراقبت از مواد و کالا های موجو در انبار انجام می شود و از این جهت بسیار اهمیت دارد. در نرم افزار ایزارپی به منظور سهولت در انجام روال انبارگردانی و کنترل تمامی موارد و رفع مغایرت انبار ها، ماژولی را طراحی نموده است.
به منظور نقل و انتقال محصولات بین انبار ها در نرم افزار EASRP ماژولی طراحی گردیده است. در این ماژول پیش درخواست انتقال کالا صادر شده و اپراتور مربوطه پس از بررسی درخواست، محصولات مورد نیاز در پیش درخواست، از انبار هایی که دارای موجودی می باشد انتقال زده می شود. در صورت آنکه محصول مربوطه در هیچ انباری موجودی نداشسته باشد این امکان وجود دارد که درخواست تولید محصول از محل تولید صادر گردد و پس از تولید روال انتقال صورت خواهد گرفت.
برنامه ریزی تولید چارچوب فعالیتهای تولیدی کسبوکار شما را تعیین میکند. این مفهوم مجموعه فعالیتهایی که باید برای رسیدن به یک هدف انجام شود را دقیق و شفاف میکند. به این ترتیب تمام منابع تولید، بهخصوص عامل انسانی، دقیقا میداند که چه کاری را کِی، چگونه، کجا و چرا باید انجام دهد. برنامه تولید به شما کمک میکند تا: زمان تولید را به کمترین مقدار برسانید، هزینه بهبود جریانهای کاری را بکاهید، از زمان انتظار بین دو عملیات تولید کم کنید و اثربخشی فرایندهای انبار، دستگاهها و در نهایت کارخانه را بهتر کنید.
کنترل کیفیت یا Quality Control که به اختصار QC هم گفته می شود یکی از زیر مجموعه های مهم در مبحث مدیریت کیفیت است. یکی از وظایف مهم کنترل کیفیت، نظارت بر تولید است و در صورت بروز هر مشکلی باید این قدرت را داشته باشد که بتواند خط تولید را متوقف نماید تا از تولید محصول مشکل دار جلوگیری شود. در نرم افزار EASRP به منظور بررسی و نظارت بر کیفیت محصولات تولید شده ماژولی تحت عنوان "کنترل کیفیت" طراحی شده است. که پس از تولید محصول و لیبل گذاری محصولات توسط واحد تولید، اطلاعات محصولات در قالب یک برنامه برای واحد QC ارسال می شود. این بخش شامل 2 پروسه درجه بندی محصولات و بسته بندی محصولات می باشد. پس از تولید محصول برنامه تولید برای بخش درجه بندی ارسال شده و اپراتور مربوطه با بررسی محصولات اقدام به درجه بندی محصولات می نماید. پس از پایان درجه بندی محصولات، محصولات درجه 1 و درجه 2 وارد پروسه بسته بندی محصولات شده و پس از آن جهت رسید در انبار به انبار انتقال داده می شوند.
خدمات پس از فروش به اندازه فروش اهمیت دارد. خدمات پس از فروش نه تنها برای حفظ مشتریان بلکه برای بازگرداندن مشتریان از درست رفته نیز بسیار مهم است. امکان بررسی گارانتی، ثبت تعمیری محصولات، ارائه فاکتور خدمات، ثبت و بررسی شکایت و نارضایتی مشتریان از جمله خدمات پس از فروش قابل ارائه در نرم افزار ایزارپی می باشد.
دسته بندی منظم اسناد و مدارک بر اساس اهداف گوناگون در محیط کار را بایگانی می گویند. بایگانی قسمت مهمی از مدیریت اسناد و مدارک به شما می رود، به همین دلیل نیاز است که کارمندان با آن آشنایی داشته باشند. بایگانی کاغذی اسناد هر قدر هم کار کسل کننده ای باشد، نیاز ضروری یک سازمان بشمار می رود. البته سالهاست که نرم افزارهای بایگانی اسناد به بازار عرضه شده اند، چنین نرم افزارهایی وظیفه گاها طاقت فرسای بایگانی فیزیکی اسناد را بسیار آسانتر می کنند و از مصرف بی رویه کاغذ نیز می کاهند. در نرم افزار EASRP به منظور بایگانی اسناد به صورت الکترونیکی ماژولی طراحی شده است که در ادامه به تشریح ویژگی های ان می پردازیم
نرم افزارهای CRM به بهبود و ارتقاء ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی با هدف ایجاد و حفظ روابط در بلند مدت کمک می کنند. نرم افزار CRM با افزایش نرخ تبدیل سرنخ های فروش به مشتری بالفعل، یادآوری پیگیری ها و امور،دسته بندی فرصتها و مشتریان، بیش فروشی و فروش مکمل، تکرار خرید در کنار وفادارسازی مشتری و کاهش هزینه ها به افزایش فروش نیز کمک می کنند. ارائه گزارشات لحظه ای به ارتقاء بهره وری و ایجاد همکاری تیمی پرسنل کمک می کنند. تمامی این ابزارها با هدف بهبود تجربه مشتری، افزایش پاسخگویی به نیازها و درخواست های وی و در نتیجه افزایش فروش استفاده می شوند.
در نرم افزار EASRP امکان تفکیک مشتریان حقیقی و حقوقی وجود دارد. هر مشتری با توجه به نوع و سطح در باشگاه مشتریان شامل دریافت خدمات می شوند. هر مشتری در نرم افزار EASRP دارای یک حساب کاربری می باشد که می تواند امتیازات کسب شده، فاکتور ها ، موجودی کیف پول و … را مشاهده نماید. در نرم افزار EASRP کاربران سازمان، با توجه به سطح و موقعیت هر پرسنل در سازمان با توجه به نقش های از پیش تعریف شده دارای سطح دسترسی هایی متنوعی می باشند. هر نقش در این نرم افزار شامل یک یاچند مجوز دسترسی می باشد که از قبل در سیستم تعریف شده است و در زمان تعریف کاربر به وی نسبت داده می شود.
در تمامی بخش های سیستم مدیر سیستم می تواند تنظیمات کلی سیستم را داشته باشد. از تنظیمات عوارض و مالیات گرفته تا جریمه مرجوعی یا تعویضی محصولات. همچنین کاربران سیستم می توانند به صورت سفارشی بخش های مختلف پنل مدیریت خود را سفارشی کنند.
سیستم Ticketing (نرم افزار پشتیبانی آنلاین یا نرم افزار مدیریت درخواست) تمام درخواستها را که از مسیرهای مختلف ارسال میشوند به تیکت تبدیل میکند. اولویت بندی و پیگیری درخواستها با این سیستم بسیار سادهتر میشود. سیستم تیکتنیگ نرم افزار ایزارپی این امکان را فراهم میکند که درخواست های خود را برای دپارتمان ها و افراد مختلف سازمان ارسال بفرمایید از جمله ویژگی های این سیستم عبارتند است :
برای مشاهده نرم افزار تحت وب با ما در تماس باشید.